مشاوره تلفنی

لوله زهکش شیاردار

لوله زهکش شیاردار یا لوله لترال یکی از پرکاربردترین لوله‌ها می‌باشد که بصورت نیم دایره برای زهکشی زیر زمینهای پر آب و یا تمام دور بمنظور جایگذاری در بدنه چاه‌ها در سایزهای مختلف تولید می‌شود.

لوله‌های زهکش بیشتر به صورت ساده و مشبک و غیر مشبک تولید می‌شوند. طول کویلها و تعداد سوراخهای موجود در هر ردیف را میتوان طبق دستور تغییر داد.

لوله‌های کاروگیت سوراخدار با مواد Upvc و مواد افزودنی استابلایزرهای خاص تولید می‌شود.

لوله‌ رابطه مستقیمی به عمر طولانی و مفید لوله‌ها دارد و به صرفه ترین نوع لوله و با توجه به کیفیت، درجه استاندارد، گرید، سایز و متراژ قیمتهای متفاوتی دارد. قیمت لوله زهکش را از این صفحه ببینید

مزایای استفاده از لوله زهکش

لوله زهکش شیاردار با توجه به نقش بسیار مثبت خود در عمل تخلیه آب زمین های کشاورزی و ساختمان ها دارای مزایای بسیار زیادی است. در ادامه به معرفی برخی از مزایای مهم این لوله ها خواهیم پرداخت.

    با توجه به انواع مختلف لوله زهکش، استفاده از مدل خرطومی برای موارد زیر سطح خاک و استفاده از مدل ساده برای موارد سطحی نوید بخش طول عمر بیشتر محصول خواهد بود.

    این لوله ها وزن بسیار کمی داشته و به راحتی قابل حمل هستند.

    نصب و به کارگیری لوله زهکش بسیار ساده بوده و افراد غیر فنی نیز  به دلیل وجود بست ها و اتصالات متعدد می توانند آن ها را به راحتی برای استفاده آماده کنند.

    پلاستیکی بودن لوله خطر شکستگی را کاهش میدهد

    جنس خاص این لوله ها آن ها را در مقابل مواد شیمیای و دیگر املاح موجود در آب و خاک مقاوم می سازد.

    در بعضی موارد از روکش های مختلف با جنس های متفاوت می توان برای لوله زهکش استفاده کرد. جنس روکش بستگی به نوع و مکان استفاده از لوله زهکش

    لوله ها دارای پوشش هایی برای مقاومت در مقابل نور خورشید هستند.

    این لوله ها پیش از ورود به بازار از آزمون های بسیار زیادی می گذرند تا مقاومت و استحکام لازم برای دریافت استاندارد را داشته باشند

 این نوع لوله دارای عمر مفید بیشتری است.

برای اطلاع از قیمت تماس بگیرید.

09128921192

02166155393

لوله زهکش شیاردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *