مشاوره تلفنی
آبیاری سیب زمینی

آبیاری سیب زمینی

سیب زمینیتو بهینه آبیاری کن

آبیاری دقیق محصول باعث میشود شکل و اندازه سیب زمینی ها ثابت باشد

با آبیاری دقیق هر هکتار 20 درصد سیب زمینی بیشتر تولید میشود و کیفیت ثابت را تضمین میکند

چرا آبیاری قطره ای را برای سیب زمینی انتخاب کنیم؟

آبیاری سیب زمینی
آبیاری سیب زمینی

رضایت تمام بخش های بازار

هر بازاری میزان تقاضای خود را دارد که اکثرا همه دنبال ظاهر عالی و متناسب هستند،در کل هرچه که بازار بخواهد شما میتوانید با آبیاری قطره ای و دقیق محیا کنید.

سیب زمینی های خود را سالم نگه دارید

آبیاری قطره ای آب را ریشه میرساند،از رطوبت جلوگیری میکند و فضای خشکی را برای سیب زمینی محیا میکند.رطوبت کمتر از سوختگی و بیماری های قارچی سیب زمینی جلوگیری میکند.

تغذیه گیاه را کنترل شده انجام دهید

سیب زمینی ها تغذیه سنگینی دارند،ریشه آنها کم عمق و فیبری هست بنابراین با تغذیه ثابت شکوفا میشوند.کود دهی دقیق در صورت نیاز تغذیه را مستقیم به سمت ریشه میبرد.

بهینه سازی کنید

آّبیاری قطره ای آب و مواد مغذی شما را درست به جایی میبرد که گیاه رشد میکند و هیج هدر رفتن بین بستزی وجود ندارد و تبخیر هم صورت نمیگیرد.

تقویت یکنواختی

توزیع یکنواخت آب و مواد مغذی باعث ایجاد غده های یکنواخت در سراسر مزرعه میشود و حتی در مواجه با باد های شدید و شکل عجیب مزرعه ،میتوان آبیاری قطره ای ایجاد کرد که جوابدهی خوبی دارد.

سوالات پرتکرار

چگونه سیب زمینی هایمان را از راه دور آبیاری کنیم؟

بله آبیاری قطره ای از راه دور و کاملا اتوماتیک قابل اجرا است و کاملا کارامد هست و به شما این امکان را میدهد تا با تلفن به نحوه آبیاری دسترسی داشته باشید،درباره آبیاری دیجیتال بیشتر بخوانید.

چرا از آبیاری قطره ای نسبت به سایر روش های آبیاری استفاده کنیم؟

برای تولید سیب زمینی با کیفیت بالا مواد مغذی باید به صورت مستقیم به ریشه برسند.آبپاش ها و ماشین های متحرک آب و کود را به صورت کلی توزیع میکنند و تا فاصله 25 سانتی متری گیاه آب و کود هدر میرود به دلیل اینکه آبیاری متمرکز نبوده.

فسفر تاثیر زیادی بر روی رشد گیاه دارد،اما فسفر حلالیت و تحرک کمی در خاک دارد پس میتوانیم با کودهی دقیق میتوان فسفر را در ریشه فعال کرد و جذب آن را افزایش داد.

کلسیم هم مانند فسفر تثیر زیادی روی رشد دارد،گیاه کلسیم را مستقیما از زمین دریافت میکند ،اما شما میتوانید با آّبیاری قطره ای این کلسیم را با ثبات به گیاه برسانید و راندمان جذب را بهینه کنید.

آبیاری قطره ای چگونه از از بیماری گیاه جلوگیری میکند؟

بسیاری از بیماری ها مانند سوختی سیب زمینی از رطوبت زیاد نشعت میگیرد.آبیاری قطره ای رطوبت کمی را به برگ گیاه انتقال میدهد و ریشه هارا آبیاری میکند.

مصرف آبمان چقدر در آبیاری سیب زمینی کاهش پیدا میکند؟

آبیاری قطره ای 15 تا 30 درصد مصرف آب را نسبت به آبپاش ها کاهش میدهد.

آیا میتوانیم با آّب شور سیب زمینی هایمان را آبیاری کنیم؟

بله میتوان،آبیاری قطره ای تنها گزینه است چون از هر راه دیگری بخواید آبیاری کنید گیاه میسوزد.

تاثیر آبیاری قطره ای در بازار سیب زمینی چیست؟

آبیاری قطره ای تضمین میکند که بذر ها با کیفیت بالا و اندازه یکسان رشد میکند و موقعیت شمارا برای ارائه بهترین مواد کاشت در بازار تثبیت میکند.

راحت ترین راه مستقر کردن لوله های قطره ای چیست؟

با ماشین آلات به راحتی میتوان این خطوط را مستقر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *