مشاوره تلفنی

کاربرد لوله های پلی اتیلن در زهکشی

لوله زهکشی

با بزرگ شدن فضاهای زندگی شهری و نیازهای شهری و روستایی انجام زیرساخت‌های مهندسی به شیوه‌های مدرن و امروزی از ارکان مدیریت و حفظ منابع می‌باشد. زهکشی یکی از زیرساخت‌هایی است که از دوران باستان تا به امروز به شیوه‌های مختلف انجام شده و می‌شود و از اهمیت بالایی برخوردار است. زهکشی فرآیند خارج کردن آب سطحی اضافی و مدیریت آب‌های زیرزمینی کم عمق از طریق نگه داشت, انتقال , دفع آب و مدیریت کیفیت آب برای رسیدن به منافع دلخواه اقتصادی و اجتماعی است، در حالی که محیط زیست نیز حفظ شود.
زهکشی در کل برای جمع آوری و مدیریت آب‌های سطحی و زیر سطحی انجام می‌شود و در ساختار شهری ( بزرگراه‌ها, خیابان‌ها ,زمینهای ورزشی, پارکها , فضاهای سبز و معابر شهری ), زمین‌های کشاورزی و حتی حیاط خانه‌ها کاربرد دارد و باید جدی گرفته شود. با توجه به محلی که باید زهکشی انجام شود لوله , اتصالات و شیوه‌ی اجرای سیستم زهکشی متفاوت خواهد بود و لوله‌های مختلفی برای انجام آنها نیاز می‌باشد.

زهکشی در کل به شش گروه کلی زیر تقسیم می‌گردد :
– خیابان و بزرگراه های زهکشی
–  جمع آوری آبهای سطحی ( آب باران و طوفان )
– حیاط / ساختمانها
–  زمین‌های کشاورزی و باغات
–  جمع آوری آبهای اضافی زمینهای ورزشی ( زمین فوتبال , زمین گلف و … )
–  جمع آوری آبهای اضافی پارکها و فضاهای سبز شهری

لوله پلی اتیلن زهکشی

پارس پل مجموعه کاملی از لوله , اتصالات و منهول‌های پلی اتیلن را تولید و به بازار عرضه می‌کند که هر کدام از این محصولات کاربردی کلیدی در ‌شبکه زهکشی دارند. لوله و اتصالات پلی اتیلن با مزایای فروانی که دارد به عنوان گزینه اصلی کارفرمایان, پیمانکاران و مشاوران بدل شده است.

برخی از مزایای لوله و اتصالات پلی اتیلن
– مقرون بصرفه بودن ( هزینه پائین اولیه و تعمیر و نگهداری )
– طول عمر طولانی ( 100 سال )
– وزن پائین و عدم نیاز به استفاده از ماشین آلات سنگین
– نصب و راه‌اندازی آسان و بهره برداری سریع از پروژه
– مقاومت بالا در برابر سایش
– مقاومت بالا در برابر انواع مواد‌های شیمیایی

یک سیستم زهکشی کارآمد و قابل اطمینان به حفظ امنیت جاده‌ها, معابر , پارکینگها و دیگر سطوح شهری کمک فراوانی می‌کند و همچنین شبکه زهکشی مناسب به مدیریت آب‌های باران و آب‌های زیر سطحی در معابر شهری و زمین‌های کشاورزی می‌انجامد و تضمینی برای استفاده بهینه از منابع آبی و محیط زیست خواهد بود.

لوله پلی اتیلن زهکشی

برخی از محصولات پر کاربرد پارس اتیلن کیش در پروژه‌ها

لوله تک جداره پلی اتیلن

امروزه سيستم‌های لوله کشی پلی اتیلن پارس اتیلن کیش در اکثر پروژه‌های سیستم‌های آتـش نشانی، پروژه‌های فشار قوی انتقال آب و سيستم‌های انتقال فاضلاب‌های شهری و صنعتی و همينطور انتقال گاز طبيعی در محيط‌های صنعتی و شيميائی و پروژه‌های مخابراتی و کاورينگ کابل مورد استفاده قرار گرفته است.

لوله کاروگیت دوجداره پلی اتیلن

نسل جدید لوله‌های کاروگیت پارس اتیلن کیش با استفاده از پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین خط تولید لوله پلی اتیلن دوجداره کاروگیت در در دنیا تولید می‌شود. این خط تولید به طور کامل ساخت کشور آلمان بوده و از مهندسی فوق پیشرفته‌‌ی آلمانی برخوردار می‌باشد.

لوله اسپیرال پلی اتیلن

لوله‌های پلی اتيلن اسپيرال می‌تواند در مواردی كه وزن خاك از آستانه تحمل لوله‌های كاروگيت بالاتر است به‌جای اين نوع لوله مورد استفاده قرار گيرد. لوله‌های پلي اتيلن اسپيرال همچنين می‌توانند در انتقال سيالات و يا كانال‌های انتقال هوا در زير خاك و يا بر روی سطح زمين در فشارهای پائين مورد استفاده قرار گيرد.

لوله زهکش و شیاردار پلی اتیلن و PVC
لوله‌های زهکش این شرکت تنها لوله‌های تولید شده در ایران می‌باشد که کاملاً مطابق استاندارد DIN 1187 آلمان است و در هر ردیف لوله 6 سوراخ دارد و میزان سطح آبکشی آنها قابل مقایسه با سایر لوله‌ها نمی‌باشد.

هندهول پلی اتیلن
هندهول‌های پلی اتیلن با کاربری‌های متنوع اعم از جعبه محافظ شیر آلات , جعبه کنتور , جعبه نظارت در خطوط کابلی , جعبه بازدید در خطوط آب , نفت و گاز کاربرد دارد. هندهول‌های پلی‌اتیلن پارس اتیلن کیش با توجه به نوع کاربری آن در ابعاد ,اندازه و شکل‌های مختلف تولید می‌گردد.

منهول پلی اتلین
منهول پلی اتیلن یکی دیگر از محصولات شرکت پارس اتیلن کیش می‌باشد که از برترین مواد اولیه و بهترین طراحی نسبت به نمونه‌های مشابه برخوردار است. با توجه به استفاده روزافزون از محصولات پلیمری در صنایع مختلف جهان، این محصول می‌تواند، جایگزین مناسبی برای منهول‌های بتنی و سایر منهول‌های ساخته شده با مصالح بنائی می‌باشد.

اتصالات پلی اتیلن ( تکجداره و دوجداره )
خطوط لوله پلی اتیلن در پروژه‌ها‌ی مختلف نیاز به اتصالات پلی اتیلن دارند که این اتصالات با توجه به نوع پروژه و کاربرد آن متفاوت خواهند بود .

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *