مشاوره تلفنی

شیر توپی چیست؟وچه کاربردی دارد؟

شیر پی وی سی

شیرهای توپی پی وی سی یک انتخاب عالی جهت لوله کشی در فضای اسیدی و دمای بالا هستند. شیرهای توپی یکی از پر کاربرد ترین شیر های قابل استفاده در بخش های صنعت و کشاورزی میباشند ، بنابراین برای هر برنامه ای که جریان آب باید کنترل شود، یک شیر توپی وجود دارد.

شیر ویسپار
قیمت شبر شیر ویسپار

حال سوال اینجاست که شیر توپی پی وی سی برای چه مواردی استفاده می شود؟

شیرهای توپی پی وی سی به شما این امکان را می دهند که جریان مایعات را به سرعت قطع و وصل کنید و در عین حال یک پلمب مناسب ضد آب ایجاد کنید. این شیرهای خاص برای استخرها، آزمایشگاه ها، صنایع غذایی و آشامیدنی، تصفیه آب، کاربردهای علوم زیستی و کاربردهای شیمیایی به خوبی قابل استفاده هستند.

چگونه میتوان عملکرد این شیر رابهبود بخشید؟

جهت روان تر شدن چرخش شیر توپی PVC می توان از روان کننده استفاده کرد،به این صورت که روان کننده را روی دریچه ای که دسته سوپاپ وارد بدنه اصلی سوپاپ می شود اسپری کنید و اجازه دهید حدود 20 دقیقه بماند. سپس، دوباره شیر را با دست باز کنید. اگر حرکت نمی کند یا هنوز چرخاندن آن دشوار است، با چکش به آرامی به آن ضربه بزنید. با این کار میتوانید روند چرخش توپی شیر را بهبود ببخشید.

شیر توپی در چه سایز هایی تولید میشود؟

از سایز 20یا1/2تا110یا4اینچ تولید میشود.شیر های توپی در دومدل دسته فلزی و دسته پلاستیکی تولید میشود.دسته این شیر ها به گونه ای طراحی شده است که در برابر ضربه مقاوم میباشد.

شیر دسته فلزی

نحوه خرید این محصول به چه شکل است؟

تمامی شیر های پی وی سی دسته پلاستیکی و دسته فلزی در انبار تهران این فروشگاه موجود میباشد،جهت ثبت سفارش میتوانید به

آدرس سایت www.parspol.com

آدرس اینستاگرامParsianpolymer

فیسبوکparsian polymer

مراجعه کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *